tisdag 27 juli 2010

I nöd och lust i 25 år....

Ibland undrar man verkligen vart åren tagit vägen, och i detta fallet har jag verkligen inget bra svar. I går var det 25 år sedan som Sören och jag sade ja till varandra i Vårdö kyrka på Åland.



Det känns inte som om det var så länge sedan, man undrar faktiskt vart åren flugit hän...
Mitt minne inför vigseln är lite suddigt pga av nervositeten dock minns jag att jag var väldigt stressad och nervös, jag fick därför en rejäl skvätt med konjak innanför västen, strax innan avfärd till kyrkan...
Om den gjorde nytta eller ej det vet jag inte, men jag klarade av att säga ja på rätt ställe iaf!

Igår var det en rätt skön och avslappnad stämmning, vi hade bestämt oss för att äta en god middag tillsammans med goda vänner.
¨









Vi avnjöt en mycket god middag på en grekisk restaurang i Göteborg.
Tack till er våra goda vänner Lena och Kjell som körde oss och delade kvällen med oss, och tack till er, våra underbara barn med tillhörande sambo Karin som också ni uppmärksammade dagen!

8 kommentarer:

  1. Det blev en helt fantastisk kväll, med allt vad det innebar, tack än en gång!

    SvaraRadera
  2. Grattis. Man kan inte tro att det är 25 år sen.

    SvaraRadera
  3. Och ni är fortfarande lika fina! Kram!

    SvaraRadera
  4. Åhh så fint!!!!
    Såå konjak säger du.... hm....
    Stor kram till er på eran alldeles speciella dag!
    Linda

    SvaraRadera
  5. Det fullkomligt lyser om Er! Stort grattis och en förho.ppning om minst 25 år till

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till er! Ni är så söta både då och nu!

    SvaraRadera
  7. Ett stort Grattis!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis till 25 år! Ni ser så härliga ut, önskar er MÅNGA underbara år tillsammans framöver!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera