lördag 1 oktober 2011

Idag skriver vi den 1:a oktober...

Första oktober idag, och jag begriper ingenting, jag har ingen aning om vart dagarna tagit vägen, dom har bara försvunnit! Egentligen känns det ganska obehagligt det här, dagar som man väntar på är plötsligt bara borta! Som om någon annan tagit dem...
Nåja, när jag rekapitulerar lite så inser jag ju att jag minns några dagar, i varje fall semesterdagarna i sommras, fast även de gick faktiskt misstänkt fort, måste ha blivit något fel i tidslinjalen där också, eller hur man nu ska uttrycka det.

Jag hade så många goda föresatser inför denna höst, ingen av alla dessa föresatser har blivit av, men det är inte mitt fel! Inte när NÅGON ANNAN manipulerar tiden för mig! Det kan väl knappast skyllas på mig, eller hur?


Jag har varit skamligt dålig på att uppdatera bloggen. Jag vet. Men nu när jag har fattat att någon stjäl min tid skall jag bevaka mina intressen lite mer och tända flitens lampa även här.






2 kommentarer: